Ce imi propun pentru 2016…

Pai sa vedem…

Sa invat sa merg pe role. M-am hotarat sa imi cumpar role si sa invat. Unii merg de parca ar face balet. Iar cu patine pe gheata mi se pare si mai frumos.

Sa realizez o sculptura in lemn. Am pastrat tot lemnul din teiul pe care l-am taiat si deja s-a uscat. Inca nu stiu ce o sa realizez dar ma gandesc.

Sa creez o pereche de cercei si un inel. Inca nu stiu din ce material o sa le fac dar vreau sa fie ceva deosebit.

Sa devin mai bun. Vreau sa fiu mai calm, mai intelegator si sa vorbesc cat mai frumos.

Ai ceva de zis?

