Oameni speciali sau… Oameni speciali?

Am stat 7 ani prin facultate. Ca orice student trebuia sa mergi destul de des pe la secretariat: adeverinte, cereri etc. Totusi erau cateva grupe pe specializari in an deci undeva la cateva sute de studenti noi veneau in fiecare an. Ca secretar probabil ca pe unele persoane le tii minte vizual si destul de putine dupa nume. Sunt speciale astfel de persoane? Au ele o memorie mai aparte?

Mergeam zilele trecute (am terminat facultatea acum 7 ani) prin supermarket la cumparaturi si dau nas in nas cu una dintre secretarele de la acea vreme. Eu bineinteles:

„Sarut-mainile!”

La care ea imi raspunde:

„Buna T.”

Poftim? Adica doamna secretara m-a salutat folosind numele mic dupa atatia ani? Cum se poate sa imi tina minte numele cand in atatia ani au trecut mii de studenti pe la secretariat? Trebuie sa aiba o memorie speciala! Sau a vazut ea ceva special la mine de m-a tinut minte? Oricum ar fi a fost o surpriza tare placuta.

Ai ceva de zis?

