Femeia perfecta

In ultima vreme incerc sa imi dau seama ce imi doresc cu adevarat de la o femeie. Privesc in jurul meu si vad o adevarata paleta de culori si modele. Si totusi e atat de greu sa aleg si mai ales sa imi si placa cu adevarat. De ce oare? Simplu!

Eu nu vad decat o masca iar in unele cazuri o adevarata pictura. Cum sa nu iti surada ochiul cand vede o fata superba, perfect conturata si fara defecte, buze senzuale, sprancene frumos pensate, gene lungi, pometi imbujorati… Si unde mai pui acele siluete cu forme delicioase: picioare lungi, fundulet obraznic, mijloc tras prin inel si piept seducator? Si daca tot a venit vara o rochita cu gust, sandalute cu toc si un par despletit sau prins cu o cordeluta o sa faca ravagii.

Hai totusi sa coboram cu picioarele pe pamant. Sunt rare astfel de privelisti si acele doamne/domnisoare au tot respectul din partea mea! Mai degraba vad pantaloni mulati, adidasi, machiaj strident si un corp care cam lasa de dorit. Si totusi nu fac mofturi si nu ma plang ca pana la urma nici eu nu sunt vreun Fat Frumos ca sa imi doresc o Ileana Cosanzeana. In plus am realizat ca partea fizica conteaza destul de putin. Aici putem interveni si modela: sport, dieta, masaje si totul se poate rezolva daca avem vointa. Insa ce faci cu caracterul omului? Acel caracter care s-a format in ani sau zeci de ani… Aici cu greu se mai pot face ajustari.

Concluzia? Femeia perfecta nu exista! Dar pentru fiecare din noi exista cate o femeie perfecta si tot ce avem de facut este sa o gasim. Si acum femeia perfecta pentru mine: gospodina, harnica, inteligenta, sa iubeasca copiii, sa aiba un suflet bun, sa-i placa natura si sportul, o doamna adevarata pe saptamana si tarancuta in weekend, sa aiba grija de corpul ei, sa fie cat de cat draguta si evident fara inhibitii in pat. Si n-o gasesc!

EDIT (23 decembrie 2015): Cred ca incep sa o gasesc 🙂

Ai ceva de zis?

